CRISIS!

crisis hoer 01

Dat de hoerenwereld op haar gat ligt is geen geheim, je moet er echter wel voor durven uitkomen, en dat doe ik. Alle dames van plezier die beweren dat ze het druk hebben doen de waarheid geweld aan: het is rustig, zeer rustig, alarmerend rustig. Zowel in de privé als in de escortbranche, evenzo bij de vitrinemeisjes en idem dito in de zogenaamde koppelclubs die met hun quasi dagelijkse gangbangs en neukmarathons verworden zijn tot ordinaire hoerententen met dumpingtarieven.

Door deze soort uitverkoop-prostitutie kunnen zowel de zieltogende clubs als de werkloze hoertjes hun hoofd boven water houden. Het is hun gegund, doch waar is de tijd dat de koppelclubs zo fier als een spuitende gieter verkondigden dat er geen “hostessen” aanwezig waren? Een leugen, ik weet wel beter, maar dat is een ander verhaal. Het zou echter wel realistischer zijn dat al die clubs hun naam herdopen in gangbangclub x, y en z.

Aangezien ik nog steeds de populairste prostituee van Vlaanderen ben, tot spijt van wie het benijdt, acht ik het dan ook mijn taak om de huidige zeer alarmerende situatie te analyseren en zodoende de knuppel in het hoerenhok te gooien. Eerst begin ik over mezelf, omdat ik nu eenmaal een specifieke DVP (Dame Van Plezier) ben. Ik ben bekend en dat is een mes dat langs twee kanten snijdt en bij mij ook één van de redenen waarom het hier zo rustig is, hoe tegenstrijdig dat ook klinkt.

Ik ga hier even dieper op in. Iedereen kent “Hot Marijke”, God en klein pierke. Mijn artiestennaam is een begrip geworden, een synoniem voor hoer, het Vlaamse uithangbord van de prostitutie, Bigger than Life, met soms bijna iconische proporties. Denk nu niet dat ik dat zo gewild of gepland heb, het is gewoon gebeurd. Ik mediageil? Totaal niet! De media komen naar mij, ik ga niet naar hen.

Ik vind bekend zijn wel plezant, helaas zijn er sommige mensen die daardoor een verkeerde indruk van mij krijgen. Velen hebben “schrik” in de zin van: ”Hot Marijke, ik zou wel willen maar ik durf niet, stel je voor dat ik afga als een gieter!” Onzin, ik heb trouwens een vrijschool voor maagden en onzekere mensen. Degenen die mij persoonlijk kennen weten dat ik heel gewoon ben, ik ben en blijf the girl next door, ik kom dan ook goed overeen met al mijn buren. Ik ben lief, schattig zelfs, al zeg ik het nu even zelf.

Het minst prettige bijverschijnsel is dat mensen denken dat ik onbereikbaar ben en/of steeds volzet. Zo van: “Waarom zou ik haar bellen? Ze zal toch nooit afnemen.” Of: “Een date zal nooit lukken, ze is altijd volgeboekt.” Onzin, als je me belt voor een date, wees gerust, ik heb tijd voor jou! Het gebeurt zeer zelden dat een dag volzet is. Die tijd is helaas definitief voorbij. Nog straffer is dat sommigen ervan overtuigd zijn dat ik niet eens besta, echt waar, ze zien me gewoon als een soort hypothetische prostituee. Toch ben ik écht, ten bewijze kom HIER kijken.

Gelukkig heb ik mijn vaste trouwe klanten en mijn inkomsten via mijn webshops: lees mijn vorige blog HIER. Ook heb ik nog verdiensten aan allerlei nevenactiviteiten. Ik vraag mij echter af wat DVP’s doen die dat alles niet hebben – buiten hun gangbangs – en ga op zoek naar de redenen van deze prostitutiecrisis waarmee elke DVP worstelt.

 

crisis hoer 04

We zetten alles even op een rijtje.

1 – De crisis. Ik haat dat begrip, en jij ook, maar je kan er niet omheen: sinds 2008 voelen we ze allemaal. Ik ga het hier niet in detail hebben over de oorzaken, dit is geen politieke blog, wel over de gevolgen. Het is niet enkel de wereldwijde crisis die ons parten speelt, dichterbij, in ons eigen (?) Europa wordt het ronduit gevaarlijk. Je leest, ziet en hoort de problemen elke dag in de media en velen maken ze mee in hun buurt: een neverending story waar iedereen zijn buik vol van heeft. Hoe dan ook, het gevolg is dat mensen schrik hebben en de knip op hun portemonnee houden.

Ze (be)sparen uit angst voor nog slechtere tijden of om uit te wijken – probleem is wel: “Naar waar?” Precies omdat het geld niet meer rolt wordt het hoe langer hoe erger: alles valt stil. Een tripje naar Benidorm kan nog net, in alle andere luxe-uitgaven wordt echter zwaar gesnoeid. Voor de TV hangen met Netflix, een bak bier en een pizza van den Aldi is een pak goedkoper dan een avondje uit dansen, uitgebreid op café gaan pintelieren of pakken poen verteren in een toprestaurant of aan een goede hoer. Bovendien wordt hun rekening gecontroleerd door vrouwlief: in deze barre tijden is het moeilijk om geld achter te houden. Enkel goedverdienende zelfstandigen, een uitstervend soort, kunnen het nog aan.

Tussendoor even een andere crisis. Waarom dacht je dat de naar de sterren geschreven topchefs van ***Michelin restaurants zich schaamteloos prostitueren in achterlijke kookprogramma’s en onnozele kookboeken? Heel simpel: om een nieuw publiek te vinden voor hun eettempels, of ze kunnen hun chique eiken deuren sluiten. Amper 8 jaar geleden zou deze vulgarisatie van zogenoemde toprestaurants ondenkbaar geweest zijn. Hun oorspronkelijk high-society cliënteel is vernederd en beschaamd in hun plaats.

Ze degusteren hun kreeft met gekrulde tenen en rode kaken in het twijfelachtige gezelschap van lawaaierige nouveaux riches: gestampte boeren die fan zijn van de Chef en zijn debiele kookprogramma’s: ze hopen vooral die BV/BN te zien in real life en hebben infeite helemaal geen boodschap aan haute cuisine. Stoofvlees met fritten bij Frituur Vettige Swa, dàt is hun lievelingsmenu. Peter Goossens, Sergio Herman en co zijn gedegenereerd tot een iets veredelde versie van Jeroen Meeus met zijn dagelijkse kots. De kassa rinkelt door lompe snobben die welhaast voorrang krijgen op het échte publiek dat Culinaire Kunst weet te waarderen. Arme Michelin!

Terug naar ons onderwerp, de prostitutie. Rukken op de pot of als troostprijs nog eens (in den donkere) neuken met je eigen vrouw is gratis, waarom dan geld uitgeven aan een hoer? Tenzij het een goedkope, bijna gratis hoer is, en zo komen we op het volgende punt.

2 – Concurrentievervalsing. Allerlei vrouwen en meisjes die in de prostitutie stappen uit pure armoede. Er is geen drift, ze doen het om 1 reden: geld. Ze verhuren zich aan dumpingprijzen. Zeer zielig is dat en je merkt het aan hun tarieven: voor 20 euro kan je je zak al leegschudden, meer moet je daar vanzelfsprekend niet van verwachten. Het gruwelijkste is de “bare”-rage: creampy, zonder condoom. Hoe debiel moet je als hoer zijn om dat aan te bieden en als klant om er naar toe te gaan? Ik vind het een walgelijke en gevaarlijke evolutie en neem er voor 100 % afstand van. Aan deze oerdomme hoeren en hun dito klanten: het is niet omdat HIV niet direct meer tot AIDS leidt, dat er geen tientallen andere SOA’s meer bestaan, kijk even HIER!

3 – Fake en fakers, deel 1. Nepklanten die afspreken en  niet opdagen, ik heb niet voor niets – al jaren – mijn beruchte fakerslijst. Fake is de regel geworden, niet de uitzondering. Het is een alsmaar aanzwellende onderlaag van zielig crapuul dat helaas niet uit te roeien is. Want deze ratten leven in de riolen van internet, het is hetzelfde gespuis dat uit pure frustratie en jaloezie mensen uitschijt op “evaluatie”-fora, via mail, sociale (what’s in a name?) netwerken enzovoort. Het is de enige kick die ze nog kunnen beleven, hun gedrag als menselijk wezen is voorbij.

Zij hebben één laf wapen dat ze misbruiken om hun ziekelijke genoegens te beleven: hun anonimiteit. Ik sta daar boven, ik gun deze vulgaire kruipdieren niet één repliek, wat voor nonsens of leugens ze ook over mij vertellen. Als er would-be-klanten door afgeschrikt worden, het zij zo, naiëvelingen die in nonsens trappen hoeven zelfs niet naar mij te komen.

crisis hoer 04

4 – Fake en fakers, deel 2. Deze keer over de datingsites zelf. Met lede ogen aanzie ik de evolutie van de datingsites gedurende de laatste jaren. Ik noem geen namen, je kan ze gemakkelijk zelf vinden, zowel Belgische als Nederlandse, fake is schering en inslag. Op zogenoemde swingersites is dat altijd al zo geweest, op sites waar je als hoer betalend kan adverteren wordt het helaas ook slechter met de dag.

Als je als DVP betaalt voor een advertentie verwacht je wel waar voor je geld = reacties van kandidaat-klanten. En dat is nu quasi onmogelijk: als je een advertentie bovenaan plaatst zakt ze na amper 15 minuten al naar pagina 8 of 10. Dat is nu eenmaal de werkwijze: betaal en je staat eerst, en vervolgens begin je met een duizelingwekkende rotvaart te zakken naar nergens, tot je opnieuw betaalt.

100 adverteerders op een kwartier? Ni zwanzen hé! De truc is dat die sites er x aantal fake-advertenties tussensmijten, een ware nep-carrousel. Zodoende dien je je blauw te betalen om toch maar opnieuw zichtbaar te worden op de eerste pagina’s. Zo dwingen ze de echte adverteerders te blijven investeren om door al die fake heen te geraken. Het ergste is echter dat kandidaat-klanten door de bomen (de fake) het bos (de échte) niet meer zien, ze verliezen hun vertrouwen en haken af. Zeker na enkele slechte ervaringen met de nep-advertenties, doorgaans met foto van een hoofdloze vrouw die er geen benul van heeft dat haar lichaam als lokker misbruikt wordt. Het is een mirakel indien één nieuwe klant mij vindt in zo’n afzetterij-systeem.

Deze sites proberen de DVP er ook toe te brengen om peperdure foto-ads – nu hoe langer hoe meer in slides – te plaatsen op hun home- en subpages. Die draaien dan dol met een rotatiesysteem zodat je amper aan bod komt. Trouwens, bijna iedere belangstellende klikt direct door naar de pagina waar hij interesse voor heeft, tot hij het bedrog door heeft. Trek zelf je conclusies uit deze werkwijzen. Niet goed bezig jongens, zeer slecht voor ons, DVP’s, en uiteindelijk ook voor de klanten: zulke wanpraktijken is spotten met ieders geld. Enkel de uitbuiter van de site lacht in zijn oplichtersbaard: shame on you fucker, and screw you: your time will come!

5 – Besluit: hoe geraken we uit deze crisis? Mijn idee daarover: heb vertrouwen in de juiste mensen, laat je niet misleiden door fakers en fakesites, ga voor prijs/kwaliteit ipv goedkope & gevaarlijke rotzooi, laat je geld (opnieuw) rollen en het komt via andere wegen terug naar jou: zo werkt de motor van de economie. En kom vooral genieten met mij! 🙂

Ik verwacht jouw telefoontje op +32-498-616443!

Hete kusjes,

xxxxx

Hot Marijke

PS Heb je als collega of (kandidaat-)klant vragen en/of commentaren op deze blog, graag!

NB Wens je mij te sponsoren of een schenking te doen, dat is héél lief, bedankt, dat kan HIER.

 

crisis hoer 02